Cambiar idioma

14 de diciembre de 2012

Pagas (e apagas) a luz

A miña avoa tiña unha semellante a esta
Donas e cabaleiros, vaian vostedes facendo aprovisionamento de cirios. E non, non é para ir en procesión nin para poñer velas á Virxe para ver se atopan traballo; esta aguda iniciativa xa hai quen a tivo por todos nós (con escaso éxito).
Compren velas, restauren vellas lámpadas de aceite e, os afortunados que teñan lareira, volten ao antiguo sistema para facer o caldo: leña e lume. Por se fosen poucas as subas do recibo da luz nos últimos tempos, o Goberno ten unha nova idea para recadar máis a partir de xaneiro: penalizar a quen máis consume con incrementos na tarifa (déixovos o enlace da Voz de Galicia coa nova). Baixo o ficticio barniz aplicado para enmascaralo como un xeito de concienciar á poboación para que consuma menos luz (se xa o facemos, por necesidade!!!), se camufla unha subida en toda regra, como ben denuncia a asociación de consumidores Facua nesta mesma información. 
Desde o meu punto de vista, esta medida é por riba discriminatoria, pois por moito que trate de aforrar enerxía (que, insisto, xa fago), nunha unidade familiar na que vivimos catro persoas, como é o meu caso, moito ten que derrochar un que vive só para gastar o que me facturan a min tódolos meses. 
O dito: a electricidade gaña posicións como artigo de luxo. Ai, quen tivese unha cociña de ferro coma a da miña avoa!



2 comentarios:

  1. Muy buen post!

    OS INVITO AL SORTEO DE UNOS BOTINES MUSTANG:http://loveclothesandthings.blogspot.com.es/2012/12/sorteo-box.html

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias por la felicitación!! Por cierto, me encanta la marca Mustang, así que voy a echarle un vistazo a tu blog y de paso a ver si hay suerte!. Un saludo.

      Eliminar